Tükendi
Gelince Haber VerDuâ üzerine kurulmuş ve duâ ile kuşatılmış hayatımızda duânın yerini fark etmek, mânâsına vâkıf olabilmek için Keşkül Dergisi’nin 30. sayısını duâ ve virdlere ayırdık. Duâ etmenin önemi, insan üzerindeki tesirleri, duânın bâtınî anlamı, ecdâdın duâ üzerine edebiyatta, san’atta verdiği eserler, tarîkat virdleri, vird edinilen salavâtlar, kasîdeler, münâcâtlar… Prof. Dr. Süleyman Uludağ İslâm’da duâ ve duânın tasavvufî mahiyetini ele alırken, Prof. Dr. Veli Atmaca ise duânın kaynakları ve duâ edebiyatının oluşumuyla ilgili bir makale ile dergimizin sayfalarındaki yerini alıyor. Meram Müftüsü Ahmet Özkan duânın âdâbını anlattığı yazısıyla dergimize katkıda bulunurken Doç. Dr. Hür Mahmud Yücer 'Tarîkat Geleneğinde Evrâd” başlıklı yazısında tarîkatlarda okunan evradlar ve pekçok tarîkte ortak olan duâ metinlerine dikkat çekiyor. Prof. Dr. Necdet Tosun Nakşbendî tarîkatında bir zikir şekli olan Hatm-i Hâcegân’ı, Prof. Dr. Osman Eğri Nâdı Ali Duâsı’nı kaleme aldığı yazısıyla gönlümüzü sürurlandırıyor.
Yoyav (Yoksullara Yardım ve Eğitim Vakfı) Başkanı İbrahim Ateş, ‘Vakfiyelerde Duâ ve Bedduâlar’ adlı yazısıyla vakıfların medeniyetimizdeki yerini dikkat nazarlarımıza veriyor. Prof. Dr. Mustafa Uzun bir duâ şekli ‘gülbanklar’ı ele aldığı yazısıyla, Doç. Dr. Abdülhakim Koçin ‘Tekke Edebiyatında Münâcât’ başlıklı yazısıyla, Y. Sevim Yüksel ise ‘Türk-İslâm Edebiyatı’nda Duânâmeler Ve Mehmed Fevzi Efendi’nin Mevhibetü’l-Vehhâb İsimli Duâ Risâlesi’ başlıklı yazısıyla ecdâdımızın oluşturduğu duâ geleneğini ön plana çıkartıyor.
Emin Işık ve İskender Pala ile yapılan röportajların da yer aldığı Keşkül Dergisi’nin 30. sayısı; eşsiz hüsn-i hat, tezhip örnekleri ve yazma eserlerle ve her zaman beğenilen fotoğrafları ve dizaynıyla yine bir kaynak eser niteliğinde.
Duâ üzerine kurulmuş ve duâ ile kuşatılmış hayatımızda duânın yerini fark etmek, mânâsına vâkıf olabilmek için Keşkül Dergisi’nin 30. sayısını duâ ve virdlere ayırdık. Duâ etmenin önemi, insan üzerindeki tesirleri, duânın bâtınî anlamı, ecdâdın duâ üzerine edebiyatta, san’atta verdiği eserler, tarîkat virdleri, vird edinilen salavâtlar, kasîdeler, münâcâtlar… Prof. Dr. Süleyman Uludağ İslâm’da duâ ve duânın tasavvufî mahiyetini ele alırken, Prof. Dr. Veli Atmaca ise duânın kaynakları ve duâ edebiyatının oluşumuyla ilgili bir makale ile dergimizin sayfalarındaki yerini alıyor. Meram Müftüsü Ahmet Özkan duânın âdâbını anlattığı yazısıyla dergimize katkıda bulunurken Doç. Dr. Hür Mahmud Yücer 'Tarîkat Geleneğinde Evrâd” başlıklı yazısında tarîkatlarda okunan evradlar ve pekçok tarîkte ortak olan duâ metinlerine dikkat çekiyor. Prof. Dr. Necdet Tosun Nakşbendî tarîkatında bir zikir şekli olan Hatm-i Hâcegân’ı, Prof. Dr. Osman Eğri Nâdı Ali Duâsı’nı kaleme aldığı yazısıyla gönlümüzü sürurlandırıyor.
Yoyav (Yoksullara Yardım ve Eğitim Vakfı) Başkanı İbrahim Ateş, ‘Vakfiyelerde Duâ ve Bedduâlar’ adlı yazısıyla vakıfların medeniyetimizdeki yerini dikkat nazarlarımıza veriyor. Prof. Dr. Mustafa Uzun bir duâ şekli ‘gülbanklar’ı ele aldığı yazısıyla, Doç. Dr. Abdülhakim Koçin ‘Tekke Edebiyatında Münâcât’ başlıklı yazısıyla, Y. Sevim Yüksel ise ‘Türk-İslâm Edebiyatı’nda Duânâmeler Ve Mehmed Fevzi Efendi’nin Mevhibetü’l-Vehhâb İsimli Duâ Risâlesi’ başlıklı yazısıyla ecdâdımızın oluşturduğu duâ geleneğini ön plana çıkartıyor.
Emin Işık ve İskender Pala ile yapılan röportajların da yer aldığı Keşkül Dergisi’nin 30. sayısı; eşsiz hüsn-i hat, tezhip örnekleri ve yazma eserlerle ve her zaman beğenilen fotoğrafları ve dizaynıyla yine bir kaynak eser niteliğinde.
Duâ üzerine kurulmuş ve duâ ile kuşatılmış hayatımızda duânın yerini fark etmek, mânâsına vâkıf olabilmek için Keşkül Dergisi’nin 30. sayısını duâ ve virdlere ayırdık. Duâ etmenin önemi, insan üzerindeki tesirleri, duânın bâtınî anlamı, ecdâdın duâ üzerine edebiyatta, san’atta verdiği eserler, tarîkat virdleri, vird edinilen salavâtlar, kasîdeler, münâcâtlar… Prof. Dr. Süleyman Uludağ İslâm’da duâ ve duânın tasavvufî mahiyetini ele alırken, Prof. Dr. Veli Atmaca ise duânın kaynakları ve duâ edebiyatının oluşumuyla ilgili bir makale ile dergimizin sayfalarındaki yerini alıyor. Meram Müftüsü Ahmet Özkan duânın âdâbını anlattığı yazısıyla dergimize katkıda bulunurken Doç. Dr. Hür Mahmud Yücer 'Tarîkat Geleneğinde Evrâd” başlıklı yazısında tarîkatlarda okunan evradlar ve pekçok tarîkte ortak olan duâ metinlerine dikkat çekiyor. Prof. Dr. Necdet Tosun Nakşbendî tarîkatında bir zikir şekli olan Hatm-i Hâcegân’ı, Prof. Dr. Osman Eğri Nâdı Ali Duâsı’nı kaleme aldığı yazısıyla gönlümüzü sürurlandırıyor.
Yoyav (Yoksullara Yardım ve Eğitim Vakfı) Başkanı İbrahim Ateş, ‘Vakfiyelerde Duâ ve Bedduâlar’ adlı yazısıyla vakıfların medeniyetimizdeki yerini dikkat nazarlarımıza veriyor. Prof. Dr. Mustafa Uzun bir duâ şekli ‘gülbanklar’ı ele aldığı yazısıyla, Doç. Dr. Abdülhakim Koçin ‘Tekke Edebiyatında Münâcât’ başlıklı yazısıyla, Y. Sevim Yüksel ise ‘Türk-İslâm Edebiyatı’nda Duânâmeler Ve Mehmed Fevzi Efendi’nin Mevhibetü’l-Vehhâb İsimli Duâ Risâlesi’ başlıklı yazısıyla ecdâdımızın oluşturduğu duâ geleneğini ön plana çıkartıyor.
Emin Işık ve İskender Pala ile yapılan röportajların da yer aldığı Keşkül Dergisi’nin 30. sayısı; eşsiz hüsn-i hat, tezhip örnekleri ve yazma eserlerle ve her zaman beğenilen fotoğrafları ve dizaynıyla yine bir kaynak eser niteliğinde.
Duâ üzerine kurulmuş ve duâ ile kuşatılmış hayatımızda duânın yerini fark etmek, mânâsına vâkıf olabilmek için Keşkül Dergisi’nin 30. sayısını duâ ve virdlere ayırdık. Duâ etmenin önemi, insan üzerindeki tesirleri, duânın bâtınî anlamı, ecdâdın duâ üzerine edebiyatta, san’atta verdiği eserler, tarîkat virdleri, vird edinilen salavâtlar, kasîdeler, münâcâtlar… Prof. Dr. Süleyman Uludağ İslâm’da duâ ve duânın tasavvufî mahiyetini ele alırken, Prof. Dr. Veli Atmaca ise duânın kaynakları ve duâ edebiyatının oluşumuyla ilgili bir makale ile dergimizin sayfalarındaki yerini alıyor. Meram Müftüsü Ahmet Özkan duânın âdâbını anlattığı yazısıyla dergimize katkıda bulunurken Doç. Dr. Hür Mahmud Yücer 'Tarîkat Geleneğinde Evrâd” başlıklı yazısında tarîkatlarda okunan evradlar ve pekçok tarîkte ortak olan duâ metinlerine dikkat çekiyor. Prof. Dr. Necdet Tosun Nakşbendî tarîkatında bir zikir şekli olan Hatm-i Hâcegân’ı, Prof. Dr. Osman Eğri Nâdı Ali Duâsı’nı kaleme aldığı yazısıyla gönlümüzü sürurlandırıyor.
Yoyav (Yoksullara Yardım ve Eğitim Vakfı) Başkanı İbrahim Ateş, ‘Vakfiyelerde Duâ ve Bedduâlar’ adlı yazısıyla vakıfların medeniyetimizdeki yerini dikkat nazarlarımıza veriyor. Prof. Dr. Mustafa Uzun bir duâ şekli ‘gülbanklar’ı ele aldığı yazısıyla, Doç. Dr. Abdülhakim Koçin ‘Tekke Edebiyatında Münâcât’ başlıklı yazısıyla, Y. Sevim Yüksel ise ‘Türk-İslâm Edebiyatı’nda Duânâmeler Ve Mehmed Fevzi Efendi’nin Mevhibetü’l-Vehhâb İsimli Duâ Risâlesi’ başlıklı yazısıyla ecdâdımızın oluşturduğu duâ geleneğini ön plana çıkartıyor.
Emin Işık ve İskender Pala ile yapılan röportajların da yer aldığı Keşkül Dergisi’nin 30. sayısı; eşsiz hüsn-i hat, tezhip örnekleri ve yazma eserlerle ve her zaman beğenilen fotoğrafları ve dizaynıyla yine bir kaynak eser niteliğinde.
Duâ üzerine kurulmuş ve duâ ile kuşatılmış hayatımızda duânın yerini fark etmek, mânâsına vâkıf olabilmek için Keşkül Dergisi’nin 30. sayısını duâ ve virdlere ayırdık. Duâ etmenin önemi, insan üzerindeki tesirleri, duânın bâtınî anlamı, ecdâdın duâ üzerine edebiyatta, san’atta verdiği eserler, tarîkat virdleri, vird edinilen salavâtlar, kasîdeler, münâcâtlar… Prof. Dr. Süleyman Uludağ İslâm’da duâ ve duânın tasavvufî mahiyetini ele alırken, Prof. Dr. Veli Atmaca ise duânın kaynakları ve duâ edebiyatının oluşumuyla ilgili bir makale ile dergimizin sayfalarındaki yerini alıyor. Meram Müftüsü Ahmet Özkan duânın âdâbını anlattığı yazısıyla dergimize katkıda bulunurken Doç. Dr. Hür Mahmud Yücer 'Tarîkat Geleneğinde Evrâd” başlıklı yazısında tarîkatlarda okunan evradlar ve pekçok tarîkte ortak olan duâ metinlerine dikkat çekiyor. Prof. Dr. Necdet Tosun Nakşbendî tarîkatında bir zikir şekli olan Hatm-i Hâcegân’ı, Prof. Dr. Osman Eğri Nâdı Ali Duâsı’nı kaleme aldığı yazısıyla gönlümüzü sürurlandırıyor.
Yoyav (Yoksullara Yardım ve Eğitim Vakfı) Başkanı İbrahim Ateş, ‘Vakfiyelerde Duâ ve Bedduâlar’ adlı yazısıyla vakıfların medeniyetimizdeki yerini dikkat nazarlarımıza veriyor. Prof. Dr. Mustafa Uzun bir duâ şekli ‘gülbanklar’ı ele aldığı yazısıyla, Doç. Dr. Abdülhakim Koçin ‘Tekke Edebiyatında Münâcât’ başlıklı yazısıyla, Y. Sevim Yüksel ise ‘Türk-İslâm Edebiyatı’nda Duânâmeler Ve Mehmed Fevzi Efendi’nin Mevhibetü’l-Vehhâb İsimli Duâ Risâlesi’ başlıklı yazısıyla ecdâdımızın oluşturduğu duâ geleneğini ön plana çıkartıyor.
Emin Işık ve İskender Pala ile yapılan röportajların da yer aldığı Keşkül Dergisi’nin 30. sayısı; eşsiz hüsn-i hat, tezhip örnekleri ve yazma eserlerle ve her zaman beğenilen fotoğrafları ve dizaynıyla yine bir kaynak eser niteliğinde.
Duâ üzerine kurulmuş ve duâ ile kuşatılmış hayatımızda duânın yerini fark etmek, mânâsına vâkıf olabilmek için Keşkül Dergisi’nin 30. sayısını duâ ve virdlere ayırdık. Duâ etmenin önemi, insan üzerindeki tesirleri, duânın bâtınî anlamı, ecdâdın duâ üzerine edebiyatta, san’atta verdiği eserler, tarîkat virdleri, vird edinilen salavâtlar, kasîdeler, münâcâtlar… Prof. Dr. Süleyman Uludağ İslâm’da duâ ve duânın tasavvufî mahiyetini ele alırken, Prof. Dr. Veli Atmaca ise duânın kaynakları ve duâ edebiyatının oluşumuyla ilgili bir makale ile dergimizin sayfalarındaki yerini alıyor. Meram Müftüsü Ahmet Özkan duânın âdâbını anlattığı yazısıyla dergimize katkıda bulunurken Doç. Dr. Hür Mahmud Yücer 'Tarîkat Geleneğinde Evrâd” başlıklı yazısında tarîkatlarda okunan evradlar ve pekçok tarîkte ortak olan duâ metinlerine dikkat çekiyor. Prof. Dr. Necdet Tosun Nakşbendî tarîkatında bir zikir şekli olan Hatm-i Hâcegân’ı, Prof. Dr. Osman Eğri Nâdı Ali Duâsı’nı kaleme aldığı yazısıyla gönlümüzü sürurlandırıyor.
Yoyav (Yoksullara Yardım ve Eğitim Vakfı) Başkanı İbrahim Ateş, ‘Vakfiyelerde Duâ ve Bedduâlar’ adlı yazısıyla vakıfların medeniyetimizdeki yerini dikkat nazarlarımıza veriyor. Prof. Dr. Mustafa Uzun bir duâ şekli ‘gülbanklar’ı ele aldığı yazısıyla, Doç. Dr. Abdülhakim Koçin ‘Tekke Edebiyatında Münâcât’ başlıklı yazısıyla, Y. Sevim Yüksel ise ‘Türk-İslâm Edebiyatı’nda Duânâmeler Ve Mehmed Fevzi Efendi’nin Mevhibetü’l-Vehhâb İsimli Duâ Risâlesi’ başlıklı yazısıyla ecdâdımızın oluşturduğu duâ geleneğini ön plana çıkartıyor.
Emin Işık ve İskender Pala ile yapılan röportajların da yer aldığı Keşkül Dergisi’nin 30. sayısı; eşsiz hüsn-i hat, tezhip örnekleri ve yazma eserlerle ve her zaman beğenilen fotoğrafları ve dizaynıyla yine bir kaynak eser niteliğinde.
Duâ üzerine kurulmuş ve duâ ile kuşatılmış hayatımızda duânın yerini fark etmek, mânâsına vâkıf olabilmek için Keşkül Dergisi’nin 30. sayısını duâ ve virdlere ayırdık. Duâ etmenin önemi, insan üzerindeki tesirleri, duânın bâtınî anlamı, ecdâdın duâ üzerine edebiyatta, san’atta verdiği eserler, tarîkat virdleri, vird edinilen salavâtlar, kasîdeler, münâcâtlar… Prof. Dr. Süleyman Uludağ İslâm’da duâ ve duânın tasavvufî mahiyetini ele alırken, Prof. Dr. Veli Atmaca ise duânın kaynakları ve duâ edebiyatının oluşumuyla ilgili bir makale ile dergimizin sayfalarındaki yerini alıyor. Meram Müftüsü Ahmet Özkan duânın âdâbını anlattığı yazısıyla dergimize katkıda bulunurken Doç. Dr. Hür Mahmud Yücer 'Tarîkat Geleneğinde Evrâd” başlıklı yazısında tarîkatlarda okunan evradlar ve pekçok tarîkte ortak olan duâ metinlerine dikkat çekiyor. Prof. Dr. Necdet Tosun Nakşbendî tarîkatında bir zikir şekli olan Hatm-i Hâcegân’ı, Prof. Dr. Osman Eğri Nâdı Ali Duâsı’nı kaleme aldığı yazısıyla gönlümüzü sürurlandırıyor.
Yoyav (Yoksullara Yardım ve Eğitim Vakfı) Başkanı İbrahim Ateş, ‘Vakfiyelerde Duâ ve Bedduâlar’ adlı yazısıyla vakıfların medeniyetimizdeki yerini dikkat nazarlarımıza veriyor. Prof. Dr. Mustafa Uzun bir duâ şekli ‘gülbanklar’ı ele aldığı yazısıyla, Doç. Dr. Abdülhakim Koçin ‘Tekke Edebiyatında Münâcât’ başlıklı yazısıyla, Y. Sevim Yüksel ise ‘Türk-İslâm Edebiyatı’nda Duânâmeler Ve Mehmed Fevzi Efendi’nin Mevhibetü’l-Vehhâb İsimli Duâ Risâlesi’ başlıklı yazısıyla ecdâdımızın oluşturduğu duâ geleneğini ön plana çıkartıyor.
Emin Işık ve İskender Pala ile yapılan röportajların da yer aldığı Keşkül Dergisi’nin 30. sayısı; eşsiz hüsn-i hat, tezhip örnekleri ve yazma eserlerle ve her zaman beğenilen fotoğrafları ve dizaynıyla yine bir kaynak eser niteliğinde.